HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 Duet duet~ di mana kau duet~~~

Go down 
AuthorMessage
Dibalicious
Special Officers
Special Officers
avatar

Posts : 19
Tokens : 29
Reputation : 0
Join date : 2011-07-27
Age : 27

PostSubject: Duet duet~ di mana kau duet~~~   Thu Oct 13, 2011 7:07 pm

Ok, fyi, pakcik yang uruskan hal ni cakap, dia takkan layan kalau salinan buku akaun tu tak cukup.. dan dengan rasa SUKACITANYA saya nak bagitahu kat sini yang salinan kita TAK cukup 40.. So, maknanya, kita TAKKAN dapat duet tu okay?

jadi, marilah kita bersama-sama memberi pengajaran yang setimpal kepada orang2 yang masih tidak menghantar salinan mereka. Smile



Antara yang dikenalpasti
1) kak kima
2) waheida
3) hong (xtau mamat ni dah hanta ke belom)



terime kasih...



Back to top Go down
http://thedibalicious.tumblr.com
HyLam
Aspirant
Aspirant
avatar

Posts : 12
Tokens : 18
Reputation : 0
Join date : 2011-09-17
Age : 27
Location : Kuala Lumpur

Character sheet
Frozen City:
Health:
100/100  (100/100)
Class: Celestial Knight

PostSubject: Re: Duet duet~ di mana kau duet~~~   Thu Oct 13, 2011 8:16 pm

dibah u mean x dapat, like teros xdpt? ke once all 40 is there we can get back?
Back to top Go down
Rexcore
Super Aspirant
Super Aspirant
avatar

Posts : 30
Tokens : 40
Reputation : 0
Join date : 2011-07-28
Age : 27
Location : The Underwolrd Of Aurelia

Character sheet
Frozen City:
Health:
100/100  (100/100)
Class: Blade Dancer

PostSubject: Re: Duet duet~ di mana kau duet~~~   Thu Oct 13, 2011 8:53 pm

NOOOOOOOOOOOO!!!!!!
(ala2 luke skywalker)
Back to top Go down
Aliff@admin
Forum Master
Forum Master
avatar

Posts : 174
Tokens : 283
Reputation : 5
Join date : 2011-07-26
Age : 27
Location : Alphrodonia, Centre of Trades, Rune Midgard Kingdom™

Character sheet
Frozen City: Guild Town
Health:
100/100  (100/100)
Class: Maverick Hunter

PostSubject: Re: Duet duet~ di mana kau duet~~~   Fri Oct 14, 2011 1:59 pm

kalau yg dua tu susah la nak, xkan dia tak paham kot, xda toleransi ka?
kalau yg normal ni, p la hantaq kat dibah cepat, duit pun tak mau susah aa~ xkan nak study ja~ nerd tahap bangang aa aku ckp~

_________________


Back to top Go down
http://ipbaupmtesl.forumms.net
mixgur
Super Aspirant
Super Aspirant
avatar

Posts : 23
Tokens : 31
Reputation : 4
Join date : 2011-09-20
Age : 30
Location : Kuala Lumpur

Character sheet
Frozen City:
Health:
100/100  (100/100)
Class:

PostSubject: Re: Duet duet~ di mana kau duet~~~   Fri Oct 14, 2011 6:33 pm

Ya Allah, ni kita kna bwak hal ni kt mdm hazian, xkn kita nk kna aniaya mcm tu je..this is all about money ok...kemana peginya duit tu if diorg xbagi balik kt kita...ini yg nk rasa mcm nk tulis kt newspaper ni...
Back to top Go down
HyLam
Aspirant
Aspirant
avatar

Posts : 12
Tokens : 18
Reputation : 0
Join date : 2011-09-17
Age : 27
Location : Kuala Lumpur

Character sheet
Frozen City:
Health:
100/100  (100/100)
Class: Celestial Knight

PostSubject: Re: Duet duet~ di mana kau duet~~~   Fri Oct 14, 2011 7:36 pm

kak yah sabar kah yah....
dun tulis surat khabar first... hehe
jumpa ma'am 1st kalau xdpt tlg jumpa pengarah...
pengarah this time sporting and easy to deal with(that is wat i heard... ) ^^
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Duet duet~ di mana kau duet~~~   

Back to top Go down
 
Duet duet~ di mana kau duet~~~
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: The Lounge :: News & Announcement-
Jump to: